فريم عينك طبي مردانه اسپرت فريم عينك طبي مردانه اسپرت .

فريم عينك طبي مردانه اسپرت

قيمت فريم عينك طبي زنانه

فريم عينك طبي مردانه اسپرت

 

چگونه عينك مناسب براي پوست سفيد و سبز انتخاب كنيم؟

اين لنزها قابليت محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را نيز دارند كه براي استفاده در نور خورشيد مناسب هستند و به همين دليل مي توانيد به جاي عينك آفتابي در زير نور خورشيد از اين لنزها استفاده كنيد. وزن و حجم آنها نيز كمتر از CR-39 است، با اين حال، اين لنزها انحراف بصري بيشتري در گوشه ها دارند.

 

بنابراين اگر شما فردي هستيد كه به طور معمول به گوشه عينك نگاه مي كنيد، ممكن است اين انحراف رنگ نارنجي و آبي را در گوشه ها ببينيد. آخرين نكته مهمي كه در مورد اين لنزها بايد بدانيد اين است كه اگرچه در برابر ضربه مقاوم هستند، اما نوع پلاستيك آن‌ها نرم‌تر است، بنابراين خراشيدن آن‌ها آسان‌تر است. بنابراين، در صورت خريد اين لنزها، بهتر است يك پوشش محافظ ضد خش نيز براي آن بخريد.

 

لنز Trivex: Trivex

اين لنزها يك مدل ثبت شده مشابه پلي كربنات هستند، اما 10 برابر قوي تر از CR-39 هستند. اين مدل لنز نسبت به پلي كربنات فريم عينك طبي مردانه اسپرت مزاياي خاص خود را دارد. يكي از آنها سبك تر بودن است. كيفيت تصوير بهتر و انحراف رنگ كمتري دارد. اين لنز را مي توان به طور كلي يك نسخه بهبود يافته از پلي كربنات در نظر گرفت.لنز با شاخص بالا

اين لنزها نور را منكسر مي كنند، به اين معني كه اگر به دليل مشكلات شديد بينايي عدسي با قطر زياد داريد، با استفاده از اين لنزها مي توانيد در اندازه كوچكتر و سبكتر به مقدار دلخواه برسيد.

اگر شما فردي هستيد كه نمره چشمان شما براي نزديك بيني بالا، مثلاً 2- يا بالاتر است، اين لنزها بهترين گزينه هستند. اما اين لنزها انعكاس بسيار قوي در قسمت لنز دارند فريم عينك طبي مردانه اسپرت و به همين دليل اگر قصد خريد آن را داشتيد، هزينه بيشتري را پرداخت كنيد و بهترين مدل ضد انعكاس را خريداري كنيد.

عينك طبي

ترفندهايي براي از بين بردن خط و خش از روي عينك

براي از بين بردن خراش روي عينك، انجام چندين مرحله و با دقت مي تواند به شما كمك كند. اما بايد توجه داشت كه رفع خراش روي عينك به طور كامل و كامل نياز به تجربه فني و تجهيزات ويژه دارد. بنابراين، اگر خراش به اندازه كافي عميق و قابل توجه باشد كه از داروهاي خانگي براي رفع آن استفاده كنيد، ممكن است نتيجه مطلوب نباشد.

اما اگر خراش ها كمي سطحي هستند و شبيه شيشه هاي شكسته نيستند، مي توانيد از روش هاي خانگي براي رفع آنها استفاده كنيد. يكي از موثرترين و رايج ترين راه ها براي از بين بردن خراش روي عينك، استفاده از خمير لومينايز (يا موم دندان) است.برخي فريم عينك طبي مردانه اسپرت افراد ادعا مي كنند كه با استفاده از اين ماده مي توانند خراش را نرم كنند.

علاوه بر اين، مي توانيد از مواد ويژه اي كه براي از بين بردن خراش ها ارائه شده است استفاده كنيد. اين مواد در واقع يك لايه نازك و شفاف روي سطح ليوان تشكيل مي دهند و مي توانند خراش را نرم كرده و كمتر ديده شوند. البته اين روش ممكن است در مواردي موثر نباشد و به شدت و نوع خراش ها بستگي دارد


برچسب: قيمت فريم عينك طبي زنانه، فرم عينك، فريم عينك جديد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۲:۳۲ توسط:mona موضوع: نظرات (0)